Eerste dagen - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Veronique Jongerius - WaarBenJij.nu Eerste dagen - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Veronique Jongerius - WaarBenJij.nu

Eerste dagen

Door: veroniquejo

Blijf op de hoogte en volg Veronique

12 Juni 2012 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Hallo Allemaal,

Hier weer een verslagje. Het was zaterdag en zondag erg koud ik sliep met 4 dekens, maar nu de zon schijnt is het lekker gelukkig. De film met Sem was leuk en de bios was niet zo heel anders als in nl er is alleen geen pauze. Ze hebben hier taxi busjes waar je met 14 mensen in kan en terwijl hij rijdt wisselt hij het geld wat ik erg raar vindt en ze rijden niet zo goed hahahah.

Zondag was ik met hen mee geweest naar de kerk. Het is heel anders dan in nl hier zitten zo'n 5000 mensen en ze zingen en dansen heel veel. Het was leuk om er heen te gaan en ik denk dat ik er vanaf nu elke zondag zit hahah

Gister heb ik mee gedaan met een voetbaltraining het was erg interessant. Ze hebben een andere warming up en ze spelen erg goed en ze zijn erg snel. Het is ook een gemixt team wat bij ons niet normaal is. Ik vond het leuk om mee te doen en als het goed is doe ik morgen weer mee.
De office van de academy is kleiner dan ik verwacht had en vandaag ga ik de kinderen ontmoeten. De mensen waar ik verblijf zijn erg aardig en krijg veel eten hahah
En als je hier boodschappen hebt gedaan dan controleren ze bij de uitgang je bonnetje en de spullen die je hebt gekocht. Erg raar.

Ik wou foto's erop zetten, maar dat lukt nog niet echt....

Liefss

  • 12 Juni 2012 - 16:51

    Ome Wim (mike) :

    Weet je zeker dat het een kerk is en geen disco. Ps ze schenken er zeker ook alcohol omdat je er vaker heen gaat gr. X

  • 13 Juni 2012 - 07:43

    Veronique Jongerius:

    Hahaha nee is geen disco. Nee ze drinken helemaal geen alcohol dus is ff afkicken.... hahaha

  • 16 Juni 2012 - 21:31

    Henk Jongerius:

    Hoe is het met je?????????

  • 18 Juni 2012 - 06:56

    Carolien:

    Hoi Veronique,

    Wat fijn dat de reis goed is gegaan en dat je het goed daar hebt!

    Nog heel veel plezier en ik kom je verhaaltjes meelezen!

    Groetjes,
    Carolien

  • 20 Juni 2012 - 08:52

    Veronique Jongerius:

    Hai, het gaat goed hier heb het naar me zin. Hoe ist daar?

  • 04 Juli 2012 - 12:40

    Jeroen:

    He Vero,

    Mooi dat je goed bent aangekomen en dan het je goed bevalt.

    Maar ja dat is dan wel ff afkicke haha :P maar dan wen je vanzelf aan! gaat het veder goed?

    Fijne weken nog en suc6!

  • 04 Juli 2012 - 12:49

    Veronique Jongerius:

    Hey jeroen,

    Hahaha dat is zeker afkicken, maar komt goed. Ja het gaat goed hier leuke, lieve mensen en ik doe leuke dingen hier!

    Thanks en jij fijne vakantie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Johannesburg

Zuid Afrika

Recente Reisverslagen:

14 Augustus 2012

Weer thuis

13 Augustus 2012

Laatste dag in SA

10 Augustus 2012

Laatste week!!

30 Juli 2012

Nog 2 weken!

16 Juli 2012

Alweer over de helft!
Veronique

Actief sinds 30 Mei 2012
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 26337

Voorgaande reizen:

03 Januari 2020 - 28 Augustus 2020

Zuid-Amerika & Canada

18 September 2018 - 16 April 2019

Australië

03 Oktober 2017 - 08 Juni 2018

Vrijwilligerswerk at Lesotho

08 Juni 2012 - 14 Augustus 2012

Zuid Afrika

Landen bezocht: