1 maand voorbij - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Veronique Jongerius - WaarBenJij.nu 1 maand voorbij - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Veronique Jongerius - WaarBenJij.nu

1 maand voorbij

Door: veroniquejo

Blijf op de hoogte en volg Veronique

04 Juli 2012 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Hallo Allemaal,

Vorige week hadden de kinderen vrij dus wij ook. Die week ben ik met Koki mee naar de kapsalon geweest. Die kapsalon was alleen voor vlechten en haarstukken enzo. Het was heel interessant om te zien hoe zij dat daar doen. Ook ben ik in johannesburg town zelf geweest wat erg druk was en bij de parkeergarage gooien ze al hun afval dus daar liepen een heleboel muizen!!
Vorige week was het ook super lekker weer dus heb lekker in de zon kunnen zitten. Toen ben ik ook naar 2 grote winkelcentrums geweest en ze verkopen echt leuke dingen. Ook heb ik die week weer getraind.

Afgelopen weekend heb ik bij granny en lesedi geslapen hun wonen in Fourways en daar is ook de montecasino. Dat is zo mooi ze hebben daar restaurantjes, terrasjes, ijssalons, bioscoop, gamehal en winkels en dat is allemaal binnen, maar het ziet eruit alsof je buiten bent. (zie foto's) Erg romantisch en sprookjesachtig. Die zondag ben ik met hun naar hun kerk geweest en die lijkt meer op onze kerk dan waar ik met boomie was geweest. Na de kerk zijn we naar de dierentuin geweest. Die is super groot dus was kapot nadat ik thuis kwam. Ze hebben daar ook dieren waarvan ik nog nooit gehoord heb zoals een bongo.(zie foto's)

Nou nu ben ik weer lekker aan het werk. De foto's zijn eindelijk gelukt alleen het duurde wel erg lang.

Liefsss

• 04 Juli 2012 - 15:34

Christa:

Hoi vero ben blij dat je het er Goed naar je zin heb geniet ervan trouwens mooie foto s knuffel van ons

• 06 Juli 2012 - 09:27

Hoi Veronique:

Dick mist je behoorlijk, gedraag je je nog wel een beetje????
    Veel plezier nog de laatste 39 dagen....

• 06 Juli 2012 - 09:44

Veronique Jongerius:

Dankjewel allebei!! Ik gedraag me altijd hahah
    Ik mis jullie ook!

• 12 Juli 2012 - 10:50

Carolien:

Leuke foto's!!! Wil je nog niet naar huis?

Groetjes,
    Carolien

• 13 Juli 2012 - 06:47

Veronique Jongerius:

Dankje! Aan de ene kant wil ik naar huis, maar aan de andere kant niet, want heb nog niet alles gezien en de kinderen zijn heel lief! hahaha

• 13 Juli 2012 - 21:16

Will Osterhaus:

Hoi Veronique,

Zo te lezen maak je veel bijzondere
    dingen mee.Ben benieuwd of je de kids daar aan het voetballen krijgt.
    Heb je wel voldoende te doen daar?
    In iedergeval lijk je het erg naar je zin te hebben. Jammer dat het nog maar een maand duurt hè, of heb je al heimwee naar Holland?

Groetjes Will

• 15 Juli 2012 - 15:27

Tim:

Hoi Vero,
    Klinkt goed allemaal, je hebt het prima naar je zin als ik dit zo lees. Het is leuk om een andere cultuur te leren kennen of niet?

Gr Tim

• 16 Juli 2012 - 07:34

Veronique Jongerius:

Ja ik vermaak me prima. Alleen mis thuis wel dus 9 weken is precies goed. Ja het is zeker indrukwekkend om een andere cultuur te leren kennen.