Nog 2 weken! - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Veronique Jongerius - WaarBenJij.nu Nog 2 weken! - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Veronique Jongerius - WaarBenJij.nu

Nog 2 weken!

Blijf op de hoogte en volg Veronique

30 Juli 2012 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Hallo Allemaal,

Vorige week kwam er een rugby team uit Engeland langs. We gingen met hun naar de scholen van de kinderen en dat was erg leuk, want die kinderen wouden allemaal een knuffel en gaven iedereen een hand. En toen we terug waren gingen ze met de kinderen oefeningen doen die hun normaal gesproken op een training doen. Was erg leuk om te zien.

Ik had vertelt over de Mandela dag, maar wij hebben geen 67 minuten iets gedaan, want wij doen eigenlijk elke dag al vrijwilligerswerk. Er zijn een hele boel mensen die schoongemaakt hebben en scholen geverfd enzo.

Sinds vorige week ben ik de hoofdcoach van de meisjes wat erg leuk is! We doen hier elke maand 5 dezelfde oefeningen, zodat ze er ook echt beter in worden. En ik heb eindelijk mijn trainingspak gekregen! En de kinderen hebben ook nieuwe pakjes.

Nog een paar typisch afrikaanse dingen: ze lopen hier gewoon langs de snelweg, ze staan bijna bij elk stoplicht dingen te verkopen en de scholen beginnen hier om 7 uur!!

Vorige week heb ik van Sthembile het meisje waarmee ik op de foto sta een briefje gekregen en daarin stond dat ze niet wou dat ik weg ging en dat ik haar compassion (liefde) laat zien en dat ik de beste coach ben en dat ze veel van mij leert. Zo lief!!

En dit weekend ben ik naar een markt geweest en naar oriental plaza met veel winkels en heb ik weer dingen gekocht, maar weet niet of mijn koffer nu nog wel dicht past hahah
Ook ben ik wezen hardlopen, maar dat was erg zwaar, want we wonen op een berg dus naar beneden is makkelijk, maar omhoog pfff dat was erg zwaar en had ongelooflijk veel spierpijn. Dus dat was de 1e en de laatste keer.

Het zijn hele lange dagen die ik maak dus het breekt me nu wel een beetje, maar het is nog 2 weken en dan lekker naar het nieuwe huisje.

Waarbenjij site is vernieuwd en nu zijn de foto's weg, maar ze worden terug gezet dus heb geduld.

Tot snel!! Veel liefsss