Laatste week!! - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Veronique Jongerius - WaarBenJij.nu Laatste week!! - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Veronique Jongerius - WaarBenJij.nu

Laatste week!!

Blijf op de hoogte en volg Veronique

10 Augustus 2012 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Hallo allemaal,

Afgelopen weekend hadden we een toernooitje. We hebben zaterdag 2 wedstrijden gespeeld 1tje gewonnen en 1 verloren en zondag ook een wedstrijd gespeeld, maar die hadden we verloren dus we zijn niet door.
Afgelopen dinsdag was het heel erg koud en heeft het zelfs gesneeuwd terwijl het afgelopen zaterdag nog super heet was en vandaag ook weer warm. Ik hoorde dat het ook in de krant heeft gestaan in NL hahahah

Bij de meeste begrafenissen hier gaan ze niet huilen, maar vieren ze het leven en gaan ze drinken en feest vieren.
Ook betalen ze hier geen wegenbelasting, want dat zit in de benzine prijs inbegrepen en die is hier goedkoop € 1,08. Maar ze willen nu tol prijs invoeren, maar dat schiet niet echt op.

Gister ben ik naar lionpark geweest. Was super om die kleine leeuwen te aaien. En we hebben natuurlijk ook de grote leeuwen gezien. Het is echt heel groot met leeuwen, hyena's, big dogs, cheeta's, zebra's, struisvogels, bokken en buffels.

Vandaag ga ik afscheid nemen van de kinderen. Dat vind ik wel moeilijk, maar ze zijn in goede handen. Het is echt super wat de Academy voor hen doet.

En deze zaterdag organiseren Koki en Bafana een good bye bbq voor mij! En heb er zin in! Zal veel dingen missen hier, vooral de zon!

Maandag voordat ik ga vliegen stuur ik nog een berichtje.

Liefsss