In Lesotho - Reisverslag uit Teyateyaneng, Lesotho van Veronique Jongerius - WaarBenJij.nu In Lesotho - Reisverslag uit Teyateyaneng, Lesotho van Veronique Jongerius - WaarBenJij.nu

In Lesotho

Blijf op de hoogte en volg Veronique

12 Oktober 2017 | Lesotho, Teyateyaneng

Lieve allemaal,

Na een week in Johannesburg bij die lieve Koki ben ik dan eindelijk in Lesotho. Mijn eerste week was lekker relaxt, ik heb lekker tv gekeken, hardgelopen naar de winkels(een berg op, mijn benen zijn 2x zo gespierd als ik terug kom) op koki's werk geweest, naar een teenage meeting vanuit de kerk, ook weer naar de kerk geweest waar de pastoor mij herkende van vorig jaar en me welkom heette, naar een women conference waar een pastoor wijzelijke woorden sprak LET NOBODY WASTE YOUR TIME. Vond dat een mooie zin die ik ga onthouden. Ik ben bij bafana in soweto waar we lekker wijn hebben gedronken en naar een foam party zijn geweest. Dinsdag avond zei Koki kom we gaan naar de bar drinken want ik ben vrij morgen we gingen in de ochtend vroeg met de bus naar Lesotho maar dat stelt niks voor in vergelijking met werken hahaha. Het was een erg gezellige avond een hoop nieuwe mensen heb ontmoet die mij Lesotho wouden laten zien jaja.... Iets meer gedronken dus de volgende ochtend om 6 uur in de auto naar het busstation dit was geen goed plan, maar we hebben het gered en in Bloemfontein werden we opgehaald door een oude vriend van Koki en die bracht ons naar de eindbestemming. Het duurde allemaal wat langer dan verwacht, lange rij bij de boarder en file onderweg want het was rond 6e. Ik werd hartelijk welkom geheten door Susana en Regina zij komt ook uit Nederland. Na een kort nachtje heb ik kennis gemaakt met de doktoren en mij vertelt wat ze zoal een beetje doen. Het zal wel zwaar worden al die verhalen van die mensen maar ik weet dat ik dit kan. Nu even town in om wat dingen te kopen.

  • 13 Oktober 2017 - 18:50

    Christa:

    Fijn dat je veilig aan gekomen bent. En ja je kan het zet hem op het is prachtig werk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Veronique

Actief sinds 30 Mei 2012
Verslag gelezen: 1073
Totaal aantal bezoekers 26249

Voorgaande reizen:

03 Januari 2020 - 28 Augustus 2020

Zuid-Amerika & Canada

18 September 2018 - 16 April 2019

Australië

03 Oktober 2017 - 08 Juni 2018

Vrijwilligerswerk at Lesotho

08 Juni 2012 - 14 Augustus 2012

Zuid Afrika

Landen bezocht: