Vertrekken - Reisverslag uit Brussel, België van Veronique Jongerius - WaarBenJij.nu Vertrekken - Reisverslag uit Brussel, België van Veronique Jongerius - WaarBenJij.nu

Vertrekken

Blijf op de hoogte en volg Veronique

02 Januari 2020 | België, Brussel

Lieve mensen,

Het is weer zover, ik ga weer op een lange reis. Weer maanden voorbereid en vooral voorzorgsmaatregelen genomen voor als ik word beroofd. Ik vertrek vanaf Brussel en zal landen op Cancún waar mijn reis gaat beginnen. Ik zal de eerste paar dagen bij een couch surfer verblijven en daar al wat mooie plekken bezoeken om vrij snel door te gaan naar Belize.
Ik ga jullie via deze weg weer op de hoogte houden en hoop dat jullie me zullen volgen ;)
Nog even terugkomend op mijn vorige reis wat eindigde met nog steeds last van mijn bil door van het paard te vallen. Ik heb een hoop onderzoeken gehad en uiteindelijk een mri scan laten maken en uitgekomen dat het vooral veel littekenweefsel is en we met oedeem therapie, dus masseren het hopelijk een stuk minder zal gaan worden, maar dat word pas in september.

En nog een gezond 2020 gewenst allemaal!!

• 02 Januari 2020 - 22:31

Jolanda:

Een hele goede reis Veronique, we blijven je goed volgen.
    Geniet er van.

En natuurlijk een prachtig , liefdevol en gezond 2020 voor je gewenst.

Liefs Rob en Jolanda

• 02 Januari 2020 - 23:26

Henk Jongerius:

Veronique,
    Ik wens jou een hele fijne maar vooral mooie reis toe. Geniet er van!
    Zal met veel plezier je berichten blijven volgen.

Jij ook nog de beste wensen voor 2020!

• 03 Januari 2020 - 06:41

Wilco:

Nogmaals heel veel plezier en een fijne en mooie reis. Groetjes

• 03 Januari 2020 - 08:44

Cynthia :

Geniet maar weer van deze geweldige reis en natuurlijk een heel mooi 2020 en ook ik ga je volgen

• 03 Januari 2020 - 10:18

Monique:

Heel heel veel plezier. Geniet van de warmte haha. En vooral heel huids terugkomen.

Pap en mam

• 03 Januari 2020 - 15:05

Fred:

Nogmaals goede reis

• 07 Januari 2020 - 17:04

Eugenie:

Veel plezier geniet ze xxx eugenie

• 11 Januari 2020 - 21:09

Jolanda Willemse:

Klinkt allemaal erg goed en mooi wat je de eerste week gezien en gedaan hebt. Stuur een beetje zin naar Nederland . Geniet van je geweldige tijd daar ! Rob en Jolanda