Het vertrek - Reisverslag uit Houten, Nederland van Veronique Jongerius - WaarBenJij.nu Het vertrek - Reisverslag uit Houten, Nederland van Veronique Jongerius - WaarBenJij.nu

Het vertrek

Blijf op de hoogte en volg Veronique

18 September 2018 | Nederland, Houten

Lieve allemaal,

Hier ga ik weer. Na 3 maanden in Nederland te zijn geweest vond ik het wel weer genoeg hahah
Nu zit ik op het vliegveld te wachten op 3 vluchten wat in totaal 28.5 uur zal gaan duren. Ik heb een lange tussenstop in Bangkok dus ben ik van plan om daar het vliegveld af te gaan en even een paar uurtjes Bangkok in te gaan. Lijkt me super leuk, want ik ben er al eens geweest. Om zo donderdag ochtend daar om 7.20 te arriveren. het is daar 8 uur eerder dus skypen zal wat lastiger gaan worden.

Voordat ik vertrok leek het me een goed idee om mijn verstandskies toch nog even te laten trekken, want in Afrika heb ik daar lang last van gehad. Nu heb ik er spijt van want ik zit nu al anderhalve week aan de pijnstillers, maar goed hopelijk gaat het goed genezen en ben ik er snel vanaf.

Afgelopen zaterdag nog een super gezellig feestje gehad en ik ga iedereen erg missen, want ik heb zoveel beleefd met mijn lieve vrienden. Ik ga jullie weer op de hoogte houden!

  • 18 September 2018 - 13:54

    Rolien:

    Fijne reis heb nog aan jou gedacht

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Veronique

Actief sinds 30 Mei 2012
Verslag gelezen: 360
Totaal aantal bezoekers 26340

Voorgaande reizen:

03 Januari 2020 - 28 Augustus 2020

Zuid-Amerika & Canada

18 September 2018 - 16 April 2019

Australië

03 Oktober 2017 - 08 Juni 2018

Vrijwilligerswerk at Lesotho

08 Juni 2012 - 14 Augustus 2012

Zuid Afrika

Landen bezocht: