Verjaardag - Reisverslag uit Merrijig, Australië van Veronique Jongerius - WaarBenJij.nu Verjaardag - Reisverslag uit Merrijig, Australië van Veronique Jongerius - WaarBenJij.nu

Verjaardag

Blijf op de hoogte en volg Veronique

23 November 2018 | Australië, Merrijig

Lieve allemaal,

Het is weer even geleden. Er is weer zoveel gebeurd. Ik kon dus eindelijk weer paardrijden wat gebeurd er ik val er weer af op dezelfde plek! Het ei kwam dus weer terug en ben ik weer naar de dokter gegaan om het weer uit te laten zuigen. De dokter lachte me gewoon echt uit! Het is ook best komisch hahaha. Het blijkt dat de eerste keer ze 240ml eruit hadden gezogen en de tweede keer nog eens 110ml. Flink wat liquid.
Het was een regenachtige dag me verjaardag dus overdag niet zoveel gedaan, we hadden een BBQ en daarna zijn we gaan poolen. Nog wat jongens ontmoet. 17 en 18 jaar hahaha maar ze waren wel grappig. De volgende dag was iedereen vrij dus zijn we naar een vineyard geweest om wijn en ciders te proeven. Het is gratis maar ze verwachten wel dat je wijn koopt. Nou geen probleem;)

De overnight ride waar ik dus weer van het paard gevallen was heb ik ook nog even een knietje van een paard op me neus gehad toen ik probeerde zijn scoot boot uit te doen. Dat zijn schoenen voor paarden want ze hebben geen hoefijzers en anders in de bergen over de rotsen lopen is niet zo fijn. Wel heb je mega mooie uitzichten op de berg en een foto bovenop de berg op een rots! Zo cool! Die nacht thuis moest ik overgeven.... Ik denk een verkeerd ei again!!!! Ik leer het ook nooit. Dus het was niet echt mijn weekend hahah maar gewoon erom lachen en verder gaan.

We zijn nog meerdere keren naar de bar geweest in Mansfield om te poolen en er is vaak een live band wat super gezellig is. Rare mensen ontmoet, maar elke keer was het super lachen met de dames. En gisteren mijn laatste avond :(
Een paar weken geleden had ik roze sokken met tenen gekocht want ik zag ze hier en ik heb ze meerdere jaren aan sinterklaas gevraagd maar nooit gekregen en Aoife zei die je moet een keer aan doen in je teenslippers naar de bar. Dus ja gisteren ging ik met me roze sokken in me teenslippers naar de bar, maar ik wou niet alleen voorschut lopen dus iedereen deed ook een hayband om zijn hoofd en een zonnebril op. Dus we hadden genoeg bekijks, maar of de mannen zijn te jong of veelste oud dus helaas liep er niks rond ;) ow en elke keer als Will daar ook was liet hij me zien aan zijn vrienden en zei hij, ze heeft echt dezelfde ogen als Jamie sheean. En sommige zeiden dan ja en andere nee. Heb die hele Jamie nooit ontmoet dus geen idee.

Dinsdag had ik me laatste 3 Day ride. Het was echt zo gaaf!!! Eerst door 15 rivieren heen en weer naar boven naar de rots. En donderdag werden we wakker en sneeuwde het! Dus gingen we nog even 3 uur op het paard door de sneeuw de berg op! Je kan nergens een paarden sneeuw tocht boeken dus dit was echt super gaaf! Wel koud maar adembenemend.

Het was vannacht een kort nachtje want ik moest de bus om 7.30 nemen en nu onderweg naar het vliegveld op naar mijn road trip in Tasmania!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Veronique

Actief sinds 30 Mei 2012
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 26343

Voorgaande reizen:

03 Januari 2020 - 28 Augustus 2020

Zuid-Amerika & Canada

18 September 2018 - 16 April 2019

Australië

03 Oktober 2017 - 08 Juni 2018

Vrijwilligerswerk at Lesotho

08 Juni 2012 - 14 Augustus 2012

Zuid Afrika

Landen bezocht: